Vow to Fashion


10 september, 2013

Whats in my schoolbag?

ik laat vandaag zien wat voor tas ik mee neem naar school en wat er in me tas gaat als ik naar school ga . zo al jullie kunnen zien heb ik een louis vuitton tas ik ben der echt trots op en ik kan niet zonder deze tas . ik doe een kappersopleiding en ik heb dus een ander inhoud dan anders studenten die op school zitten . hier onder kunnen jullie lees wat ik mee neem naar school en als jullie het leuk vinden zou ik hier best wel een filmpje over willen maken .. laten we maar beginnen =D


Voorste vakje:
Sleutels
Kauwgom
iPod ( als ik op school kom dan berg in hem daar op )

voor de rest zit er in mijn tas
Me kapperspullen
Portemonneetje met Ov. En los geld
Tampons
Antibacteriƫle handgel
Etui, kijk bij whats in my etui voor alle benodigdheden
Mobiel
Deo,
Meestal nog een lipgloss of lipstick
Lippenbalsem extra
Body splash of parfum mini
Tja, en dat is het eigenlijk wel zo' n beetje, dat zit er in m'n schoolbag
Zit er bij jullie ook zoveel in en wat hebben jullie nog meer allemaal mee?
Een warme groet!

als jullie het leuk vinden zou ik hier ook wel een filmpje van willen maken
schrijven hoer onder of jullie dat leuk zouden vinden

Liefst Shannon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© Shannon by Shannon vlieland