Vow to Fashion


11 september, 2013

van wie ben jij fan of wie vind jij goed

Anita Meyer

Iedereen hou van muziek en iedereen heb een anderen smaak van muziek en iedereen vind iemand wel goed sommigen meiden of jongens zie die zelfs al die al hun voorbeeld ik laat vandaag zie van wie ik fan ben

Ik ben fan van Anita Meyer, ik heb kwam met de muziek van Anita in aanraking op mijn 13 jaar ik was wat aan het snuffen in mijn vaders cd rek samen met mijn vriendinnen we waren aan het zoeken voor school wat we hadden op school een soort een mini playbackshow toe kwam ik deze cd tegen in mijn vaders cd rek. Het hoesje sprak mijn aan en ik zij tegen mijn vriendinnen

Ik heb iets gevonden waar op mijn vriendinnen zeg wat dan ik zij deze cd

We gingen hem luisteren en haar stem sprak mijn zo aan dat ik in één klap Fan van der was mijn

Vriendinnen vonden haar ook goed en zijden we gaan hier een liedje van uit zoeken we gingen het nummer Idaho we gingen hel wel 10 x luisteren en toe zij ik ja ik wil Anita Meyer zijn waar om mijn vriendinnen zijn dat is goed wij gaan dan achter jou dansen. Hoe onder zie je het liedje Idaho 




Ik ben nu inmiddels 21 jaar en ik heb al cd´s van Anita Meyer . Ik heb allen nummer op mijn IPod staan van Anita soms vraag de mensen waarom ik Anita nou zo Geweldig of ze zeggen Anita is toch voor jou tijd dan zeg ik ze heb geweldigen Stem en al haar liedjes spreken mijn aan en natuurlijk vind ik ook anderen muziek leuk maar Anita is toch één van mijn beste zangeressen die er is in Nederland vind ik hier onder nog een liedje van Anita hoe ze nu zing


O ja misschien ken jullie haar ook wel van het programma The Passion waar ze aan mee gedaan heb


Een maand terug ging ik naar de Efteling toe samen met mijn lieven familie we hadden daar een top tijd. En Anita was der ook ik heb echt genoten hier onder nog één filmpje van die dag

bron efteling 



Ik ken veel meiden die der niet voor uit durf te komen dat ze van zulke muziek houd ik
Wil hier hoor laat zien dat je heel maal niet moet schamen en dat je der lekker voor uit moet komen
Wat jij ben hoe je ben en jij ben een ook een smaak voor muziek.

Laat even weet hoe jullie het vonden en wie vinden jullie goed of ben je fan van

Liefst Shannon





2 opmerkingen:

 
© Shannon by Shannon vlieland