Vow to Fashion


15 november, 2013

6 tips om vrolijker te zijn!


 We hebben het allemaal wel eens. Zo'n bui. Als je je niet goed voelt, lijk je dat ook niet. Ik ben zelf een heel vrolijk meisje en mensen vragen me eigenlijk best vaak hoe ik dat doe. Dus, dacht ik. Waarom zou ik het niet delen op mijn blog?!


1. Als er iets is dat tegen zit. Gewoon uithuilen!
2. Heb een beetje zelfspot en zelf lol! Dan creëer je zelf de gezelligheid die je nodig hebt (en je steekt er andere mensen ook heel vaak perrongeluk mee aan).
3. Zelfvertrouwen. Weet wie je bent en dan weten anderen dat ook.
4. Muziek! Muziek kan je vrolijk maken. Ik luister of zing altijd even 'Don't Stop' van Nina Nesbitt. Dan begin ik automatisch weer te lachen!
5. Goeie nachtrust. Met nachtrust zorg je er eigenlijk altijd ook voor dat je er gezonder uit ziet. Dan kom je ook altijd vrolijk (en aantrekkelijk) over.
6. Kijk nooit terug naar de tijd dat het zo moeilijk was. Kijk nu om je heen! Je verkeert nu waarschijnlijk in een vrolijkere omgeving. Dan ga je toch niet terug denken aan de tijd dat je zo werd gepest? Als het nu juist wel tegen zit? Kijk terug! Als je nu in een hele moeilijke tijd zit is het misschien beter om terug te denken aan vroeger. De tijden die je gelukkig maken. Toen je je eerste kus kreeg van die leuke boy bijvoorbeeld. Of kijk juist vooruit! Misschien kun je even lekker gaan fantaseren over waar je beland als je uit deze tijd komt. Erover nadenken hoe sterk je uit de strijd gaat komen. Maar, vergeet nooit : Everything will be alright in the end, if it's not alright, it's not the end...

Liefst Shannon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© Shannon by Shannon vlieland