Vow to Fashion


06 oktober, 2013

Whats is my School bag !


Pffff NEEE het is mandag en de wekker gaat weer af om 7:00  me aankleden en me tas inpakken voor school ? Hier onder zie je een lijstje wat ik meenemen naar school  en een foto van mijn tassen



- Kappersspullen
- Flesje water
- Zonnebril / gewoon bril
- paraplu
- Magazine
- portemonnee
- OV
- IPhone / iPod Nano

In mijn Roze make-uptasje
- Aleve ( als ik hoofdpijn heb )
- Hand lotion
- hand gel ( Handden wassen )
- Elastiekjes
- zakdoekjes
- spiegel
- tapons
- Deo
- iphone oplader

Ik hoop dat jullie het leuk vonden ! schrijf in de commens wat jullie het vinden en
of jullie het leuk vind of ik hier een filpmje van wil maken !

Weet jij zelf nog iets leuks om mee te nemen ? laat het achter bij de comments !

Liefst Shannon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© Shannon by Shannon vlieland