Vow to Fashion


14 september, 2013

wat is jou smaak

Hoi! ik het heel leuk om te doen. Het principe was dat ik een winkelmandje zou vullen (met of zonder budget) en dit keer doe ik weer zonder budget, volgende keer doe ik met een budget van 200 euro. Je zal zien, ik ben redelijk duur in shoppen.  Vooral zonder budget. Ik kies telkens een bepaalde winkel, en er kunnen ook gsm hoesjes bijzitten of iPad hoesjes. Vandaag kies ik voor de winkel Nelly. Ik pas me altijd aan aan het seizoen, meestal kan ik ook niet anders want in de winter zal er wintermode zijn enzovoort. 



Nelly 


Custommade - Aura Blouse - 124,95

Pennyblack - Edonista shirt - 129.95

Was - BB Pants - 129.95

Bijoux by us - Peace strings bracelet - 22.95

Pieces - Majilis Shop Bracelet - 9.95


Als ik dit allemaal had gekocht, lag ik aan 394,80. Best een dure prijs, gelukkig is het dan ook niet echt. Volgende keer ga ik voor een budget van 200 euro, en ik weet nu al dat dat moeilijk wordt. Dit was het voor nu!
Liefst Shannon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© Shannon by Shannon vlieland